Gazdinkat keressük:

"A világ egy veszélyes hely, nem azok miatt, akik gonoszságokat követnek el, hanem azok miatt, akik ezt tétlenül nézik." Albert Einstein

BemutatkozásKapcsolat: Gazdikereső, állatvédő segélytelefon, tanácsadás, információ: +36-30-71-636-41
- E-mail: zsuzsa.j.pasztor@gmail.com - Facebook: www.facebook.com/allatvedosegito

Modulok: Állatvédő SegítőIránytűSintérSTOP!ÖnkormányzatokKislexikonÁllatvédő módszerekÁllatvédelmi Törvény

Kiemelt: TÉGY A VÁLTOZÁSÉRT!SZEMTANÚT KERES!Hivatalos MIKROCHIP nyilvántartásKérjük segíts, hogy segíthessünk!

Gazdinkat keressük: MikrochippelRégóta keresikEllopott állatElveszett kutyaTalált kutyaS.O.S. gazdit kereső kutyaKutyát kérElveszett cicaTalált cicaS.O.S. gazdit kereső cica • Cicát kér • Más állatS.O.S. segítséget kérIdeiglenes befogadót keresHazakerültÚj gazdához kerültIn memoriam+ Kapcsolódó S.O.S. oldalak

További keresési kategóriák a jobboldali CIMKEFELHŐ oszlopban!

2010. február 21., vasárnap

Felépült Jázminka, a felgyújtott kutyus

Harmincöt kutyát gondoz a debreceni Svecz Éva, többüket – köztük Jázminkát – a halál torkából hozta vissza. Értelmiségiként azonban szűkös anyagiakkal rendelkezik, ezért tevékenysége mindenképpen mások segítségére szorul. Elolvasván Svecz Éva alábbi vallomását – aki tud, segítsen neki!
„Mindig is szerettem az állatokat. Már gyerekként is élt bennem az ösztön, hogy segítsek a rászorulókon. Emlékszem, általános iskolás lehettem, amikor találkozva kóbor kutyákkal, a napköziben kapott kiflimet inkább nekik adtam, semhogy megettem volna.

Nyolc-tíz éve kezdtem őket befogadni. Elsősorban azokat, amelyikek meghaltak volna, ha sajnálkozó pillantásokat vetve rájuk, továbbhaladok mellettük. Dalma, Zsuzsi és Petike élelem és víz nélkül, csontsoványan, láncra kötve szenvedtek egy gazdátlan, üres portán, Pannikára az út mentén találtam rá, kiszáradva, tele kullanccsal, Buksit pedig félig agyonverve, vérző sebekkel vittem haza egy erdő széléről. De számomra a legmegrázóbb annak a kiskutyának az esete, melyet egy útmenti szemétkupac tetején pillantottam meg: ő Jázminka!

A cikk folytatása: www.szabadfold.hu

Svecz Éva elérhetőségei: +36-30-9535-243, jazminkaestarsai(kukac)freemail.hu
+ iwiw: www.iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=14777108

Nincsenek megjegyzések: