Gazdinkat keressük:

"A világ egy veszélyes hely, nem azok miatt, akik gonoszságokat követnek el, hanem azok miatt, akik ezt tétlenül nézik." Albert Einstein

BemutatkozásKapcsolat: Gazdikereső, állatvédő segélytelefon, tanácsadás, információ: +36-30-71-636-41
- E-mail: zsuzsa.j.pasztor@gmail.com - Facebook: www.facebook.com/allatvedosegito

Modulok: Állatvédő SegítőIránytűSintérSTOP!ÖnkormányzatokKislexikonÁllatvédő módszerekÁllatvédelmi Törvény

Kiemelt: TÉGY A VÁLTOZÁSÉRT!SZEMTANÚT KERES!Hivatalos MIKROCHIP nyilvántartásKérjük segíts, hogy segíthessünk!

Gazdinkat keressük: MikrochippelRégóta keresikEllopott állatElveszett kutyaTalált kutyaS.O.S. gazdit kereső kutyaKutyát kérElveszett cicaTalált cicaS.O.S. gazdit kereső cica • Cicát kér • Más állatS.O.S. segítséget kérIdeiglenes befogadót keresHazakerültÚj gazdához kerültIn memoriam+ Kapcsolódó S.O.S. oldalak

További keresési kategóriák a jobboldali CIMKEFELHŐ oszlopban!

2010. március 7., vasárnap

Újabb kutyagyilkosságok Ózdon!

Fazekas Ildikó írta:
Mennyit ér egy (két, négy, és ki tudja, hányan lesznek még) kutya élete???
Megrázó képekkel. Ne mondd, hogy nem olvasod el és nem nézed meg, mert TE nem bírod!!! Nekem ne mondd, kérlek. Én fotóztam le őket, én feszítettem szét megkeményedett lábaikat, hogy láthassam, két lány kutyával kevesebb ezen a kegyetlen világon. Nekem kellett háromszor felmenni hozzájuk, megnézni újra meg újra őket, a kölyök pofijára fagyott kínt, fájdalmat, emlékeimben erősen élve még az arlói, akasztott kutyák látványával. Nekem - aki a kóbor kutyák szerelmese vagyok - szerinted nekem könnyű??? Nem ez a lényeg, nem a mi lelkivilágunk, mert a pokolba bele kell nézni, hogy rájöhessünk: hogyan állíthatjuk meg azt!
Ildikó

További részletek: www.heroszozdiszervezete.gportal.hu/gindex.php?pg=32319066

Nincsenek megjegyzések: