Gazdinkat keressük:

"A világ egy veszélyes hely, nem azok miatt, akik gonoszságokat követnek el, hanem azok miatt, akik ezt tétlenül nézik." Albert Einstein

BemutatkozásKapcsolat: Gazdikereső, állatvédő segélytelefon, tanácsadás, információ: +36-30-71-636-41
- E-mail: zsuzsa.j.pasztor@gmail.com - Facebook: www.facebook.com/allatvedosegito

Modulok: Állatvédő SegítőIránytűSintérSTOP!ÖnkormányzatokKislexikonÁllatvédő módszerekÁllatvédelmi Törvény

Kiemelt: TÉGY A VÁLTOZÁSÉRT!SZEMTANÚT KERES!Hivatalos MIKROCHIP nyilvántartásKérjük segíts, hogy segíthessünk!

Gazdinkat keressük: MikrochippelRégóta keresikEllopott állatElveszett kutyaTalált kutyaS.O.S. gazdit kereső kutyaKutyát kérElveszett cicaTalált cicaS.O.S. gazdit kereső cica • Cicát kér • Más állatS.O.S. segítséget kérIdeiglenes befogadót keresHazakerültÚj gazdához kerültIn memoriam+ Kapcsolódó S.O.S. oldalak

További keresési kategóriák a jobboldali CIMKEFELHŐ oszlopban!

2010. május 15., szombat

Gyertyagyújtással egybekötött csendes nyüszítés...

Kedves Emberek, kutyatársak, kisgyerekek és ti út-test/em/en közlekedők!

Nevem Stinky /magyarul Büdi/ születtem 2009. január13-án, Komáromban, háromszínű vagyis trikolor Beagle kiskutyaként. Későbbi emberszüleim, akiket én csak egyszerűen Anyának és Apának hívok, 2009. március elején úgy döntöttek, megkérik kutyaszüleimet engedjenek el világot látni, játszadozni, ugatni, faágakkal szaladgálni, fák oldalát lepisilni, SZERETETET adni és kapni, CSALÁDTAGNAK LENNI. Így hát elindultam Budapestre, hogy NAGYkutya legyek.

Csodálatos idők jöttek, teljesen más világba cseppentem, ami tele volt szagokkal atyavilág, de milyen fantasztikus szagokkal-, ízekkel, sokféle játékkal, „rengetegsok" kutyapajtással és a számtalan ember furcsasággal, de összességében boldog voltam, mert Anya és Apa nagyon SZERETTEK és én, ahogy csak kutyaszívemtől tellett nagyon SZERETTEM őket. Sokat kellett tanulnom, ami nem volt túl érdekes, de hamar megtanultam mit szabad és mit nem, hogyan lehetek szobatiszta, mi az ami nem játék és "nematied". És ami a nagyvárosban nagyon fontos, hogyan kell MEGÁLLNI A ZEBRA ELŐTT.

Szóval TELJES, SZERETETBEN, BOLDOG CSALÁDKÉNT éltünk, egészen a mai napig.
Ez a nap is csodálatosan indult. Anyával és Apával sétáltunk egy jót délelőtt, majd ők beültek egy kávézóba reggelizni, mialatt én kedvenc csontomat rágicsáltam. Azután hazamentünk, és játszani kezdtünk, új trükköket tanultunk - rengeteg jutalom falatot és simogatást kaptam közben. Az esti szunyókálás után Anya és Apa esti sétára indult velem.

Hazafelé megálltunk az otthonunktól 300 méterre levő zebra előtt, ami felett NAGY SÁRGA LÁMPA VILLOG, hogy mindenki tudja OTT ZEBRA VAN. Anya és Apa körülnézett és elindultunk, én egy lépésnyire Anya mögött, és akkor...

AAAAAAAAUUUUUUU ÉS AAAAAAUUUUU... valami megütött, Anya, Apa nagyon fáááj mindenem! Aztán Anya simogat, és Apa is, és már jobb vagy mégsem?

Olyan távoli lesz minden Anya, Apa olyan furcsán néztek ki innen felülről, hol vagyok miért távolodtok mi történik most??? Egy másik kutyus jön ide mellém, tőle tudom, ez már nem az a világ, ez egy teljesen más világ. Ő azt mondja, mindig látlak majd titeket Anya, Apa, de már sohasem tudunk játszani egy jót. Anya, Apa vigyázzatok egymásra, én figyelek, és szeretlek titeket innen fentről is, ne szomorkodjatok, jól vagyok, velem már minden rendben.

De Anya, Apa, azt üzenem az embereknek, HOGY VIGYÁZZATOK,FIGYELJETEK EGYMÁSRA, hogy soha többet ne GÁZOLHASSANAK EL ÉS HAGYJANAK CSERBEN SEGÍTSÉGNYÚJTÁS NÉLKÜL kutyust, gyalogost, babakocsis kis- és nagymamát vagy bárkit A KIJELÖLT GYALOGOS ÁTKELŐHELYEN! Tegyetek érte, hogy ne halljanak meg értelmetlenül, emberi butaság, felelőtlenség, lelkiismeretlenség miatt!

Ne legyen több ÉRTELMETLEN HALÁL!

Köszönöm nektek:
STINKY


Stinkyt, a pórázon vezetett Beagle kiskutyát, 2009 május 9-én éjjel 0.08 perckor gázolta el egy cserbenhagyó, gyorshajtó autóvezető az üres, budapesti Andrássy úton egy nyílegyenes, belátható szakaszon, a gyalogátkelőn, hajszálnyira a gazdiktól. Természetesen megállás nélkül elszáguldott.

Stinky 16 hónapot sem kapott.



Stinky kutya meghívója

"Kedves" Kutya el- Ütők!
Kutyatársak, gazdik és EMBEREK!

Sok szeretettel várok mindenkit május 15-én szombaton este kilenc órakor az örök vadászmezőkre való indulási helyemen az Andrássy út 13. szám előtt egy gyertyagyújtással egybekötött csendes nyüszítésre, halk csaholásra, néma vonyításra, vagy csak mélázásra, emlékezésre, az emberségetek jövőjének tervezgetésére.

Csak lélekben ugyan, de mindig veletek leszek. Higgyétek el, figyellek benneteket és innen fentről segítek, hogy tehessetek magatokért és a kölykeitekért!

Stinky

Kapcsolódó oldalak:
www.beagle-club.hu/beaglemagazin/beaglemagazin-2010/05/13-gyertyagyujtasstinkyert.htm
www.varos.blogter.hu/413282/stinky_kutya_nyilt_levele_mindenkihez

Nincsenek megjegyzések: