Gazdinkat keressük:

"A világ egy veszélyes hely, nem azok miatt, akik gonoszságokat követnek el, hanem azok miatt, akik ezt tétlenül nézik." Albert Einstein

BemutatkozásKapcsolat: Gazdikereső, állatvédő segélytelefon, tanácsadás, információ: +36-30-71-636-41
- E-mail: zsuzsa.j.pasztor@gmail.com - Facebook: www.facebook.com/allatvedosegito

Modulok: Állatvédő SegítőIránytűSintérSTOP!ÖnkormányzatokKislexikonÁllatvédő módszerekÁllatvédelmi Törvény

Kiemelt: TÉGY A VÁLTOZÁSÉRT!SZEMTANÚT KERES!Hivatalos MIKROCHIP nyilvántartásKérjük segíts, hogy segíthessünk!

Gazdinkat keressük: MikrochippelRégóta keresikEllopott állatElveszett kutyaTalált kutyaS.O.S. gazdit kereső kutyaKutyát kérElveszett cicaTalált cicaS.O.S. gazdit kereső cica • Cicát kér • Más állatS.O.S. segítséget kérIdeiglenes befogadót keresHazakerültÚj gazdához kerültIn memoriam+ Kapcsolódó S.O.S. oldalak

További keresési kategóriák a jobboldali CIMKEFELHŐ oszlopban!

2010. június 30., szerda

Elveszett yorkie!

Tegnap kaptam egy hívást, hogy egy nő befogta a kutyámat, kirohantunk és kiderült már tovább is adta valakinek... "Természetesen" nem tudja kinek :(

Kérek mindenkit, ha felbukkanna a környezetében egy sánta pici Yorki szuka, értesítsen, visszavásárolom a kutyát!
Nagyon köszönök minden segítséget: Balogh Adrienn, +36-20-250-8176
(2010. 06. 30.)

Eredeti segélykérés:
2010. 06. 25,-én reggel eltűnt Yorki szuka kutyám Agárdon az Úttörő utcából. A kutya diszpláziás, ivartalan, nyírt szőrű, másfél kiló, harap és rettenetesen fél!
Eltűnésekor arany színű textil nyakörve volt rajta.

Számára ismeretlen helyről tűnt el, valószínüleg az alkotmány utca környékén van, legalábbis tegnap többen látták arra. Engem keres, de én csak ma jöhettem ki a kórházból, keresem én is csak ez egy újszülöttel elég nehéz.

Kérek bárkit aki látja jelezze és én azonnal megyek!
Köszönöm: Balogh Adrienn, +36-20-250-8176

2010. 06. 26.

Nincsenek megjegyzések: