Gazdinkat keressük:

"A világ egy veszélyes hely, nem azok miatt, akik gonoszságokat követnek el, hanem azok miatt, akik ezt tétlenül nézik." Albert Einstein

BemutatkozásKapcsolat: Gazdikereső, állatvédő segélytelefon, tanácsadás, információ: +36-30-71-636-41
- E-mail: zsuzsa.j.pasztor@gmail.com - Facebook: www.facebook.com/allatvedosegito

Modulok: Állatvédő SegítőIránytűSintérSTOP!ÖnkormányzatokKislexikonÁllatvédő módszerekÁllatvédelmi Törvény

Kiemelt: TÉGY A VÁLTOZÁSÉRT!SZEMTANÚT KERES!Hivatalos MIKROCHIP nyilvántartásKérjük segíts, hogy segíthessünk!

Gazdinkat keressük: MikrochippelRégóta keresikEllopott állatElveszett kutyaTalált kutyaS.O.S. gazdit kereső kutyaKutyát kérElveszett cicaTalált cicaS.O.S. gazdit kereső cica • Cicát kér • Más állatS.O.S. segítséget kérIdeiglenes befogadót keresHazakerültÚj gazdához kerültIn memoriam+ Kapcsolódó S.O.S. oldalak

További keresési kategóriák a jobboldali CIMKEFELHŐ oszlopban!

2011. február 5., szombat

Kétségbeesve keresem Roxit, a gordon szetteremet!

ROXIT két éves korában mentettem meg, mert egy 2x2 nm alapterületű ketrecben tartották két éven át. Évekig velünk élt, és nagyon hálás volt minden szeretetért, amit kapott tőlünk. Mi faragtunk belőle kutyát, előző gazdája verhette, mert több hétig a hozzánk kerülése után is kúszva közlekedett mindenhol. Mi kinyitottuk őt, és szeretettel halmoztuk el. Ivartalanítva lett, és becsipeztettük.

Roxit akkor adtam oda 2010 ősszel egy "gazdajelöltnek", amikor albérletbe kényszerültem válásom után. Megígérték, hogy vigyáznak rá, és azzal a határozott kikötéssel adtam a kutyát, hogy engem értesítenek, ha nem tudnák tovább tartani, mert bármi áron magamhoz veszem. Továbbá megígérték, hogy az aktuális oltását megkapja, ami természetesen elmaradt, a kutya tehát nincs beoltva !!!! (de nagyon szelíd, soha nem harapott meg senkit)

A kutyát nem látogathattam - hiába volt megbeszélve - sétálni sem engedték el velem. Lopva mentem a kerítéshez, ahol esténként találkoztam vele, de a kutya egyre rosszabb állapotban volt. Egyszer úgy értem hozzá, hogy hemzsegtek az arcán a bolhák. Azonnal spot-ont vettem, és még az este lekezeltem a kutyát. A tulaj ezt valahonnan megtudta, és "durva beavatkozásnak" minősítette a magánéletébe. Újból kértem, had vigyem el, meg is ígérték, hogy adják, de hazudoztak össze-vissza, és a kutya ELTŰNT. Nem tudom magamhoz venni, mert vagy elpusztították, vagy eladták/ajándékozták.
Ma ismét hívtam,hogy számonkérjem, de a pasi ma megfenyegetett, és rámvágta a telefont.

Lehet, hogy kacsa, de az utolsó infóm szerint a kutyus BALMAZÚJVÁROSBAN VAN, egy háromtagú, nőkből álló családba került. NAGYON SZERETNÉM MEGTALÁLNI, ÉS VISSZAKAPNI ŐT, eljöttem az albérletből, saját lakással-kerttel rendelkezem.

A kutya a chip regisztrációs listában MÉG MINDIG A NEVÜNKÖN VAN. CHIP SZÁMA: 968000004628470

AKI TUD, SEGÍTSEN PLAKÁTOLNI, ha írtok e-mailt, küldök plakátot. Én nagyon messze lakom onnan, nagy segítség lenne a plakátolás, hátha meglesz. Az is lehet, hogy máshol van az országban!

Sosem kerestem még így kutyát, de ő mentett kutyus, és ő a harmadik gyerekem. MUSZÁJ MEGTALÁLNOM, NAGYON-NAGYON HIÁNYZIK!!! KÉRLEK SEGÍTSETEK, KÉRLEK!!!!!!

(Balmazújvárosi rendelőkbe is továbbítom, akiket megtalálok a neten)

ROXY FEKETE-CSER GORDON SZETTER SZUKA, IVARTALANÍTOTT. NAGYON BÚJÓS, KEDVES, MINDEN SZERETETÉRT HÁLÁS. KÜLÖNÖS ISMERTETŐJEGYE, HOGY NEM HAGYJA FÉSÜLNI, TRIMMELNI A POPSIJA KÖRNYÉKÉT, ÉS A HÁTSÓ LÁBAIT, az első gazdájánál, ahonnan hoztam, valszeg ott verték mindig. Nagyon érzékeny neki.

SEGÍTSETEK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Telefonszámom: +36-20-246-2927

KÖSZÖNÖM MINDENKINEK!!!!

Nincsenek megjegyzések: