Gazdinkat keressük:

"A világ egy veszélyes hely, nem azok miatt, akik gonoszságokat követnek el, hanem azok miatt, akik ezt tétlenül nézik." Albert Einstein

BemutatkozásKapcsolat: Gazdikereső, állatvédő segélytelefon, tanácsadás, információ: +36-30-71-636-41
- E-mail: zsuzsa.j.pasztor@gmail.com - Facebook: www.facebook.com/allatvedosegito

Modulok: Állatvédő SegítőIránytűSintérSTOP!ÖnkormányzatokKislexikonÁllatvédő módszerekÁllatvédelmi Törvény

Kiemelt: TÉGY A VÁLTOZÁSÉRT!SZEMTANÚT KERES!Hivatalos MIKROCHIP nyilvántartásKérjük segíts, hogy segíthessünk!

Gazdinkat keressük: MikrochippelRégóta keresikEllopott állatElveszett kutyaTalált kutyaS.O.S. gazdit kereső kutyaKutyát kérElveszett cicaTalált cicaS.O.S. gazdit kereső cica • Cicát kér • Más állatS.O.S. segítséget kérIdeiglenes befogadót keresHazakerültÚj gazdához kerültIn memoriam+ Kapcsolódó S.O.S. oldalak

További keresési kategóriák a jobboldali CIMKEFELHŐ oszlopban!

2011. március 5., szombat

Gombóc szerető gazdát keres!

‎Gombóc vagyok, 1 éves snaci keverék fiú. Eddigi gazdimnál nem ismertem a simogatást, a sétákat, és a finom falatokat sem. Láncon tartva éltem az életem, amíg valaki fel nem figyelt rám, és szólt az Állatvédőknek sanyarú sorsom miatt. Mikor az Állatvédők eljöttek hozzánk, a gazdám inkább lemondott rólam, így Ők elvittek orvoshoz, ahol megkaptam a kötelező oltásaimat, és a chipemet.

Most türelmetlenül várlak, hogy gyere értem, szeress, és én is szerethesselek. Kutyatársaimmal és a cicákkal is jól kijövök, a gyerekeket is nagyon szeretem, így ideális családtag lehetek. Habár még sok mindent meg kell tanulnom, de ha véletlenül megrágnám a papucsodat, és rám szólsz, akkor azonnal abbahagyom. Ha már van cicád, vagy kutyád, és én megtetszem Neked, nincs akadálya annak, hogy örökbe fogadhass.

Ha jó gazdim lennél, kérlek hívd Ágit a +36-20-952-7622-es mobilon!

Eredeti segélykérés:
S.O.S: Legalább ideiglenes befogadót keresünk Gombóc számára, mert holnap - március 5.-én szombaton - ha törik, ha szakad, el kell hozni az eddigi ideiglenes befogadójától!!!

Gombócot Gyálról hoztunk el a gazdájától, ugyanis kicsi kora óta, mióta hozzá került kb. 1 éve, azóta láncon tartotta. Kenyeret és mindenféle házi maradékot kapott. Egy igazi jót még nem futkározhatott szegényke...
1 éves kan kutya, aki jól kijön cicával és egyéb állattal. S amint azt látjátok, szó nélkül tűrte a kozmetikázást, fésülést, körömvágást, fülpucolást stb. Nagyon jó kutya valóban.

S.O.S. gazdát vagy legalább ideiglenes befogadót keresünk neki, mert holnaptól nincs hova vinni Őt!

Aki segíteni tudna, kérjük hívja Losonci Ágit a +36-20-952-7622-es mobilon!

További képek: www.facebook.com/album.php?aid=41010&id=100000978750821&fbid=183621628347128

2011. 03. 04.

Nincsenek megjegyzések: