Gazdinkat keressük:

"A világ egy veszélyes hely, nem azok miatt, akik gonoszságokat követnek el, hanem azok miatt, akik ezt tétlenül nézik." Albert Einstein

BemutatkozásKapcsolat: Gazdikereső, állatvédő segélytelefon, tanácsadás, információ: +36-30-71-636-41
- E-mail: zsuzsa.j.pasztor@gmail.com - Facebook: www.facebook.com/allatvedosegito

Modulok: Állatvédő SegítőIránytűSintérSTOP!ÖnkormányzatokKislexikonÁllatvédő módszerekÁllatvédelmi Törvény

Kiemelt: TÉGY A VÁLTOZÁSÉRT!SZEMTANÚT KERES!Hivatalos MIKROCHIP nyilvántartásKérjük segíts, hogy segíthessünk!

Gazdinkat keressük: MikrochippelRégóta keresikEllopott állatElveszett kutyaTalált kutyaS.O.S. gazdit kereső kutyaKutyát kérElveszett cicaTalált cicaS.O.S. gazdit kereső cica • Cicát kér • Más állatS.O.S. segítséget kérIdeiglenes befogadót keresHazakerültÚj gazdához kerültIn memoriam+ Kapcsolódó S.O.S. oldalak

További keresési kategóriák a jobboldali CIMKEFELHŐ oszlopban!

2010. február 1., hétfő

Levél Gazdámhoz!

Gazdim! Kérlek gyere értem! Itt vagyok a váci "gyepmesteri" telepen. Telnek, múlnak a napok, és én csak reménykedem, hogy megtalálsz. Persze nagyon szeretnek, de tudják ők is, hogy Rád van szükségem!! Talán az én hibám, hogy elhagytuk egymást. Már nem emlékszem, olyan soknak tűnik ez az idő amióta nem láttalak. Lehet, hogy hivtatok, de én már nagyon rosszul hallok. Lehet, hogy egy óvatlan pillanatban az orrom után mentem, elcsalt a természet, mely újra felidézte ifjú koromat...
Hazavágyom arra a helyre, ahol kiskoromban sokat játszottam Veled. Most csak az emlékek maradtak.
Melegség tölti el a szívem a látogatókat nézve. Felkapom a fejem, de Téged nem szimatollak. Szeretném hallani a hangot, érezni a kezet, melyhez 12 éve hozzászoktam.
Nehezen birom a bezártságot, a szivem hajt feléd, de gyenge öreg testem már nem birja. Gyenge vagyok, fáradt vagyok, és ha eljön az idő, szeretnék méltósággal átkelni...
Találj meg, és igérem Neked többé nincs az az illatos fű, az a friss tavaszi üde illat, melyért odaadnám édes otthonom!

Nagyon várlak, még nem adtam fel, kitartok!!
Dávid, egy öreg bernáthegyi fiú

További képek, részletek: www.gallery.site.hu/u/Vaci_Menhely/uj-lakok/david

Kapcsolódó oldal: www.zoldmenedek.hu

Nincsenek megjegyzések: